29 Mayıs 2012 Salı

Sevgili Haziran Ajandası

Haziran çokk mu çokk heyecanlı!

Neden mi?

Öncelikle İstanbul kendini Londra sansa da,  eminim çok yakında güneş kendini gösterecek ve sandaletlerimiz , en sevdiğimiz tiril tiril giysilerimizle sokakları çiçek bahçesine döndüreceğiz..Tenimiz hafif çikolata olacak, saçlarımız güneşten hafif sararacak ve renk renk meyvalar her yanı donatacak, günler daha iyot kokulu, daha sakızlı daha piz buinli geçecek :)
 
Ve işte bu günler de bir sürü arkadaşımız evlenecek, mezun olacağız, şirketlerimiz happy hour'lar, yaz partileri  yapacak, konserler başlayacak..Kısacası biraz süslenmek ve iltifat almak için bol bol zamanımız olacak :)

Ve biz (ben ve sevgili dostum&yazarımız Mine Gürsoy) tüm bu zamanlarda hep çevrenizde olacağız..31 Mayıs'da Limango Designer Studio'da, 3 Haziran itibariyle Building Erenköy'de, 8-10 Haziran arasında Bebek Şenliği'nde ve 15-22 Haziran Çeşme Millfest'deyiz.. Yine Haziran itibariyle koleksiyonlarımızı Modagram'da sürekli bulabileceksiniz.


Yazın gündüz tiril tiril uzun ipek elbiseler, arkadaşın düğününe ne giysem telaşında kurtaracak uçuş uçuş ipekler, retro bluzler,ipek rahat ve şık gömlekler,  hem rahat hem şık tulumlar(hele birine çok aşığım evet itiraf ediyorum :))
veeee dolabın baş tacı olacak delinene kadar dolapta kalacağına inandığım jeanler..Jeanleri hiç böyle görmemiştiniz desem :) gerisi sürpriz olsun ;)

Atölyede hepsi ve daha fazlası hummalı bir çalışmayla dikiliyor..Ben şahsen her bir parçayı çok büyük bir sevgi ve heyecanla kendim giyecekmişim de o elbiseyle beyaz atlı prensime gidecekmişim  gibi hazırlıyorum :) Her kıyafetin bir ismi var, kendine ait bir dili var.. Ben ne çokk romantik ne çok çılgın ne de çok maskülen bir kadınım..Bazı günler daha romantik, bazı günler çok iş kadını bazı günler çılgınım..Milena'da benim gibi belli bir çizgisi olan ama tek bir tarzı olmayan zeki ve mutlu olmayı bilen, pozitif kendine güvenen bir kadın :)

Geri sayım başladı, bu güzel etkinliklerde bir arada olmak ve her bir tasarımın gerçek sahibiyle tanışması için heyecanla bekliyoruz :) 

Yaz başlarken..

Görüşmek üzereee :)

Sevgiler,


Ays.

Hiç yorum yok: