20 Şubat 2013 Çarşamba

Bir Ayakkabı Dolabının Olmazsa Olmaz Topukluları



Hangi kadına sorsanız en büyük tutkuların nedir diye, mutlaka bir ayakkabı geçer o cümleden..

Eşime benimle ilgili ilk hatırladığın şey neydi diye sorduğumda, siyah rugan ayakkabıların ve file çorabın vardı gözlerimi alamamıştım demişti..Doğru ayakkabı işte bu kadar önemli (:


Benim içinse ayakkabı en büyük tutkulardan biri..
Şu ara Elle'den aldığım oxfordlarımla bir aşk hali içindeyim ki sormayın gitsin..

Bu yazı ise, aslında Sertaç Delibaş'a ithaf edilmek üzere yazıldı gibi oldu çünkü onun ayakkabı koleksiyonuna baktığımda bir kadının ömür boyu şık olabileceği ve mutlaka sahip olması gereken bütün ayakkabıları görebiliyorum.

Onun ayakkabıları üzerinden konumuza başlayalım o zaman..

Ayakkabı alırken nelere dikkat etmeliyiz :

  • Ayakkabıda en önemli şeylerden biri, kaliteli olması, gerçek deri olması ve kalıbının rahat olması. 


  • Tabii her sezonun farklı trendleri var ve trendleri takip edip, tek sezonluk bir ayakkabı alacaksanız yukarıdaki birinci madde hükmünü kaybeder ve  daha ucuz&sezonluk ayakkabılarda gayet iş görür..Bu konuda Shoetekfiyat'ı öneririm, sezonun trendlerini çok uygun fiyatlara bulabilirsiniz.
  • Ayakkabının hem rahat hem de biraz baştan çıkarıcı olması. Bir koç kızı olarak erkek muhabbetlerinde çok bulundum ve hep şunu duyuyorum, kızın ayakları kazulet gibiydi.. Hayır kazulet gibi değildi, kesin yanlış ayakkabı seçmişti. Kızlar lütfen siz siz olun anane ayakkabılarına bakmayın nolur, biraz davetkar olun, spor bile olsa içinde bir seksapalite olsun ayakkabının..

Ayakkabı dolabının olmazsa olmaz parçaları :

  • Siyah şık bir bootie ile pantolon ve taytlarınızı kombinleyebileyebilirsiniz.


  • Siyah klasik ince topuklu ayakkabı.Siyah topuklu ayakkabının hatta birkaç çeşit(farklı topuk kalınlıklarında, boylarında ve burunda) olmasında fayda var. Çünkü kıyafetinize göre bir siyah ayakkabı mutlaka vardır.. Erkekler aradaki farkı  tam anlamasa da, ben mutlaka 4-5 tane farklı siyah topuklu ayakkabı bulundurun derim..Hepsiyle uzun yıllar keyifli ve istikrarlı bir ilişkiniz olacak emin olabilirsiniz..(:


  • Acı kahve klasik kesim ince topuklu ayakkabı ile tüm kahve tonları giysilerinizi kombinleyebilirsiniz.


  • Taba rengi benim ayakkabıda en favori rengimdir çünkü özellikle bahar mevsimlerinde neredeyse her renk kıyafetinizle tamamlayabilirsiniz ve kesinlikle şık durur..İnce topuk seksi gösterirken platformda boyunuzu uzatıp ayakkabıda daha rahat durmayı sağlar..




  • Bordo ayakkabı da yine taba renk kadar olmasa da birçok renkle çok güzel uyum sağlar ve ben burdayım demenize yardım eder (; 

  • Kırmızı ayakkabı giymek cesaret ister, siyah ve beyaz kıyafetlerle mükemmel durur, tüm gözleri üzerinize çeker..Eğer kalabalıkta ilgiyi üstünüze çekmek istediğiniz bir gündeyseniz ya da belki sadece bir kişiyi hedeflediyseniz mutlaka kırmızının gücünü kullanın derim..


  • Mavi ayakkabı özellikle yazın denizci temalarıyla ve icinde azıcık mavi bile olan tüm giysilerle harika durur..Ben ilk mavi ayakkabımı Elle'den almıştım ve alırken boşuna mı alıyorum acaba diye düşünmüştüm açıkçası ama bütün yaz ayağımdan çıkarmadım desem yeridir herşeyle bu kadar uyar, uydu gercekten de (:




  • İşte dolabımızın son topuklu kurtarıcısı.. Ten rengine yakın böyle bir ayakkabıyla hem elegan görünür birçok renkle kombinleyebilirsiniz..Ben benimkini Steve Madden'den almıştım ve özellikle yazın pudra ve beyaz tonlarındaki kıyafetlerimle bol bol kombinledim ve çok şık durdular..


Hiç yorum yok: