20 Nisan 2010 Salı

Starcity'e gittim, gördüm işte yorumlar!

                                          (alışveriş merkezinin en boş bölümü :) )
Şu sıralar kafamı nereye çevirsem Starcity alışveriş merkezinin reklamlarını görüyorum. Dünya markalarının çok ucuz olduğunu söyleyerek hadi gelin diyen bu reklam panolarını bir alışveriş sever(kolik değil :)) olarak geri çeviremedim ve haftasonu gittim baktım neler var neler yok diye..

Öncelikle söyleyebileceğim inanılmaz kalabalık.. otoparka girebilmek için bir hayli sıra bekledik.. Olsun, ucuza Marc Jacobs bulabileceksem beklerim yarım saat dedim ve bekledik :)

BSSD/Designers On Sale mağazasında tasarımcıların kıyafetleri diğer Beymenlerle aynıydı.. İlk izlenim biraz hayal kırıklığı oldu..:(

En çok sevdiğim şey beyaz gömlek olduğundan hemen Bilstore'a bakınmaya başladım..Ve evet işte ordaydı :) Birbirinden güzel beyaz gömlekler 50-70 YTL arasında değişen fiyatlarla satılıyor..Beyaz elbiselerde 80'YTL'den başlıyor..Bu çok güzel tasarım gömlekler için gayet güzel fiyatlar, yaşasın geldiğimize değmeye başladı galiba :)

Alt katta Timberland, Nike gibi markaları satan bir mağazaya girdik sonra..Timberland gömlekler 40 YTL, Nike mayolar 40 lira, Nike t-shirtler 30 YTL idi, New Balance spor ayakkabılarda 100 YTL civarındaydı..o mağazayı da sevdim :)

Retro'da, Bebe ve Polo'nun seri sonları satılıyordu..Bebe delisi bir kadın olarak 50 liradan başlayan fiyatlarla Bebe bulmak çok hoşuma gitti :)

Forever New markasını ilk kez Palladium'da görmüş ve çok beğenmiştim..Burda da mağaza açmışlar..Modeller güzel, fiyatlar çok uygundu..50 ytl'ye güzel bir elbise alıp çıkabilirsiniz..

Outfitters'da erkek t-shirtleri 10 ytl'den 30 ytl'ye değişen aralıkta..çok beğendim :)

Diesel, Levi's, Docker's İstanbul'daki diğer outletlerinde neyse aynı fiyat politikasındaydı..

Elle ve İnci'de aynı şekilde..

Penti mağazasında da yine fiyatlar çok güzeldi.. Pareosuyla birlikte 30 liraya bikini vardı..Çoraplarında çoğu etiketin yarısıydı..Benim gibi çorap severseniz eminim çok mutlu olursunuz, zira ben oldum ordan biliyorum :)

Sonuç olarak, Starcity, bana göre ucuz Chanel ümidiyle gidilirse sukut-u hayal olur ama yukarda bahsettiğim markaları almak isterseniz tam bir cennet :)

ilginize&bilginize..:)

** Henüz tüm mağazalar açılmamıştı..Bir de tüm mağazalar açıldıktan sonra bakmak da fayda var derim..

Hiç yorum yok: