16 Nisan 2010 Cuma

Kırışık kremlerini kullanma vakti geldi mi ne? :))


Sercan yanımda diyor ki, siz kadınlar herşeye bir anlam yüklemeye bayılıyorsunuz...Öyle mi gerçekten? Çok mu abartıyoruz acaba?

Ben şahsen bu 30 yaş olayının en çok kırışmaya başlama kısmını sevmedim..Bir de 30'lu yaşlar için kurduğum hayaller kısmı var tabii.. Oldum olası hep önümü görmek isterim..İyi ya da kötü siyah ya da beyaz ama ne olacaksa belirgin olsun, şeffaf olsun hayatımda..Küçük bir kızken de hep bu yaşlarda kendimi, bavulları kapının hemen arkasında sürekli seyahat halinde, çok aşık, karnında bir bebek ya da kolunda bir  bebekle çok sevdiği işi yaparken hayal ederdim.. Bugün Galata kulesinden İstanbul'u seyredalmışken, bu hayalleri çıkardım tozlu raflardan..Eski bir fotoğraf albümüne bakar gibi hayallerime baktım hafif bir gülümseme ile..Hangilerini yapabilmişim, hangileri olmamış..

Hatalarıma baktım sonra, yaptığım yanlışlara, istemeden kırdıklarıma, çocukca kaprislerime, durumu abartmalarıma, şımarıklığıma..keşke'lerim geldi hemen arkadan..neyse ki cesur bir Koç kadını olduğum için çok azdı, sevindim..:)

30 yaşında bir kez daha anladım ki, hayatta eğer bir şeyi gerçekten çok severseniz ve isterseniz o eninde sonunda bir gün sizin oluyor.. O kadar çok istiyordum ki kumaşlarla kalemlerle oynamayı, birşeyler çizmeyi sonra onları gerçeğe dönüştürmeyi..Bir gün geldi ve işte ilk adımı atabildim bu yolda.. ve çok sevdiğim canım arkadaşlarım ve ailem de çok destek oldular bana bu radikal kararımda..Herkese çokk minnnettarım..:)

Sanırım bu kadar.. Yaş 30, hala oyuncak köpeğim olmadan uyuyamıyorum, annem babam ya da çok sevdiğim biri beni sevmiyor diye üzülüp zır zır ağlıyorum, marketten haribo ayıcık almadan çıkmıyorum, bir külah dondurmayı görünce herşeyi unutuyorum..

Bazı şeyler değişmiyor yani..değişecek gibi de değil anlıyorum..:) Bazı şeyler de çok güzel dönüşüyor.. Sevmeyi, sevilmeyi bir şeyi tutkuyla istemeyi, en önemlisi hatalarımla yüzleşmeyi daha iyi anlıyorum..

Bugünün en güzel yanı belki de..tüm sevdiklerimle konuşmak, güzel dileklerini okumak, yanımda yakınımda oldukları bilmek..Canım arkadaşlarım, dostlarım sizleri çokkk seviyorummm.. iyi ki varsınız..Varolun , saolun..Hepinizi çokk çokk öpüyorum.. :)

Sevgilerimle,

Hiç yorum yok: