5 Ekim 2010 Salı

Ayakkabı Aşkına! -Ahmet Baytar

Ayakkabı aşkı! İlk ne zaman tutuldunuz? Aşık olarak aldığınız ilk ayakkabıyı hatırlıyor musunuz? Onunla sokaklarda ilk salındığınızda hissettiğiniz mutluluk nasıldı, anımsadınız mı? (:

Evet hepimiz Carrie kadar fanatik değiliz belki ama itiraf edelim her kadın ayakkabı sever (:

Ve evet kabul ediyorum ben de o çok seven kadınlardanım ve bazı ayakkabılarımla resmen aşk yaşıyorum, bildiğiniz gibi değil! Hani her zaman giyemediğiniz ayakkabılar vardır ya, bir fırsat yaratsam ve onları giysem diye fırsat kolluyorum ya da mevsim değişse de giysem artık diye sabırsızlıkla bekliyorum..

Birkaç senedir takip ettiğim ve bu sezon ayakkabılarına resmen bayıldığım bir tasarımcının şahane ayakkabılarını göstermek istiyorum size..

Kışın hem şık hem tarz hem rahat olmak çok zordur.. Biri olsa diğeri olmaz kolay kolay ve kışlar biraz daha eziyetli geçer..Ahmet Baytar'ın ayakkabılarından henüz alma fırsatı bulamadım ama bu sezon için birkaç parça almayı düşünüyorum..Ayakkabıları hem şık hem tarz hem de dışardan bile çok rahat görünüyor..

Daha detaylı incelemek isterseniz internet adresi : http://web.mac.com/ahmetbaytar/www.ahmetbaytar.com/home.html

Ayrıca tasarımlarını Galata'nın çok sevdiğimiz butiklerinden biri olan Paris&Texas'da bulabilirsiniz (:

Ve Ahmet Baytar Sonbahar Kış koleksiyonundan seçmeler :







Skecth Book :)


Çantalar :



                                                        

Hiç yorum yok: