15 Aralık 2010 Çarşamba

Sertab Erener'den İlham Alınacak Stiller!


Sertab Erener muhteşem sesiyle , duruşuyla, şarkılarıyla ve yaşam tarzıyla Türkiye'nin en önemli sanatçılarından biri muhakkak..

Benim içinse önemi biraz daha derin..Yıllar önce çok hasta olduğum ve ölmeyi beklediğim günlerde onun "Rüya" şarkısını binlerce kez dinleyip kendime güç vermiş ve hayata tutunmuştum..Sonra bir röpotajında öğrendim ki, meğer benim gibi birçok ağır hasta bu şarkıyı dinliyormuş sürekli :)

Biraz da sayesinde iyileştiğim için mi bilmiyorum o gün bugün kendime  en yakın hissettiğim ve bütün şarkılarını ezbere bildiğim tek Türk sanatçı.. Ve her albüm çıkardığında tam da benim o an içinde bulunduğum ruh haline bu kadar uygun olması belki de kozmik bir tesadüf bilemiyorum ama yüreğimi okuyan bu kadını çok seviyorum.

Benim hayranlığımı bir kenara bırakacak olursak :), Sertab, aynı zamanda özellikle sahnede ve çekimlerde farklı stilleri denemekten korkmayan ve her geçen gün daha da rafineleşen bir kadın..

Yılbaşında ne giysem saçlarımı nasıl yapsam telaşın da olduğumuz bugünlerde, Sertab, farklı saç stili ve giysileriyle ilham kaynağımız da olabilir belki ne dersiniz? :)

İşte Sertab'ın sahne ve çekimlerinden stil önerisi alabileceğimiz kareler..

















Sertab Erener'le ilgili daha çok bilgi için http://www.sertab.com adresine bakabilirsiniz.


Sevgiyle kalın,

Hiç yorum yok: