29 Aralık 2010 Çarşamba

Yeni Yıl Yeni Yıl Herkes Mutlu Olsun!


2010'u uğurlamaya hazırlanıyoruz..Gerçekten hazır mıyız peki veda etmeye ve yepyeni başlangıçlar yapmaya? :)
We're getting ready to leave 2010 behind.. Are we really ready to leave it behind and start to new beginnings?:)

Yeni yıl için güzel saç modelleri, makyaj ve stil önerilerim var..Ama bu yazı, modanın dışında biraz özel bir konuşma gibi olacak sanırım..Bizim aramızda..
For the new year i have suggestions for new hair models, make up and styles.. But this article will be out of the fashion scope and will be a bit like a private talk.. Between us..

Hiç durmadan hayaller kurduğum ve bu hayallerin gerçek olacağına yürekten inandığım yıllarda her sene sonunda defterime o sene ile ilgili hayallerimin ve kendimin muhasebesini yapar, sonra da gelecek yıla ilişkin yapacaklarımı;hayal ettiklerimi yazardım..Bu güzel alışkanlıktan nerede koptum bilmem ama bu yıl, belki de o yıllardan bu yana ilk defa çok vaktim olduğundan yine yaptım bu listeyi  :)
Every year while i was dreaming continuously and believe that all of them will become real,I was judging myself and was writing my dreams and my plans about the new year . I don't know why i left this good habbit but for the first time after years i have a lot time to write this list again:)

Bazen kendi kendimle konuşur, hatta kendime kendimin bile inanmadığı palavralar atar ve geçmişe dair bir özet geçer ya da geleceğe ilişkin bir kurgu yaparım. Ama içinizden geçirmekle bunu yazıya dökmek, gözlerinizle görmek, ellerinizle bu yazıyı hissetmek, dudaklarınızda dillendirmek çok farklı..
I sometimes talk to myself and tell stories that i even don't believe and summarize the past or mount things about the future. But getting through is different then writing those things, seeing with your eyes, feeling this article or telling those stories with your lips. 


Alın kalbinizi yanınıza ve bir de sıcacık bir içecek alın eşlik etmesi için(en sevdiğinizden olsun:)) ve bütün objektifliğiniz ile başlayın sıralamaya bu yıl neler olmuş hangisi için iyi ki demişsiniz, hangi hataları yapmışsınız ve nasıl hayaller kuruyorsunuz gelecek için..Yanınızda kim olsa 32 diş sırıtarak yaşarsınız, hangi işi yapsanız koşa koşa gidersiniz sabahları..vg. Hayal kurarken de şartlarınızı unutun olur mu, bol kepçeden atın..Hayaller bunun için değil mi? (: Bana güvenin, yazarak gördüğünüzde, ben biliyorum zaten dediğinizden çok farklı bir tablo çıkacak..
Take your heart with yourself and a warm hot drink to make accompany (the one that you love most:)) and this all of your objectivity start listing what happened this year, which one you told that's good, which mistakes you made and which dreams you continue dreaming about the future. Who would make you so happy if he or she is with you, which job make you feel to start immediately when you wake up in the morning? Forget your conditions when you are dreaming, do not try to limit yourself? (: Trust me, when you're writing there will be a different table ..

Ben bu yıl gerçekten burnumun direğini sızlatan birkaç büyük şey yaşadım..Herhalde ben bu dünyada yaşamayı beceremiyorum diye düşünürken, Tanrılar Okulu'nu okumaya başladım ve daha önce sadece bilmiş olmak için öğrenmeye çalıştığım Kuantum Teorisini  ve onunla etkileşimli felsefeleri;düşünceleri daha derinden anlama fırsatı buldum..
This year i lived so many made things that broke my heart.. When i was thinking i don't know how to live in this world, i started reading "La Scuola Degli Dei" and i had a chance to understand the Quantum Theories and the philosophies related about it deeply..

Ve sonra bu listeyi yaparken de 2010 yılının ilk 9 ayı ile son 3 ayı arasında ne kadar değiştiğimi gördüm.. Mevlana C.A.'nın dediği gibi "Gül düşünürsün gülistan olursun, diken düşünürsün dikenlik olursun.." Bende, son 3 ayda şimdiye kadar kızdığım her şey için kendimle yüzleştim, sevmediğim ve kızdığım insanlara daha derinden baktım, o kötü enerjileri nasıl çektiğimi gördüm, kendimle barıştım ve veda etmem gereken yerlerde sevgilerimi göndererek vedalaştım onları özgür bıraktım.. Bazı yerlerde de bilerek ve isteyerek akışına bıraktım..Özlediğim, sevdiğim ve yakınında olmak istediğim her şeyi yanıma aldım..Kalbimi ve beynimi sadece güzel şeyler düşünmek ve olaylardan dersler çıkartarak kabullenmek üzere programladım.. Ve sanırım bu tavrın meyvelerini de hızlıca almaya başladım.. :)  
And after that when i was making this list, i realized that i changed so much when i judge myself about the first 9 months of year 2010 according to the last 3 months. As Mevlana Rumi said "You become a rose garden if you think of a rose, you become a thorn patch if you think of a thorn." And i confront with myself at the last 3 months and looked at the people that i don't like and mad about more deeply, i made peace with myself and at the right times i sent my loves and said goodbye, left them by their own.. And at some places i let things slide on purposely. I take everything with me that i miss, love and that i want to feel them close to me.. I programmed my brain and heart to think just good things and take lessons from the cases. And i think i'm geting the results so quickly..:)


Umarım hepimiz 2010 yılında her nerede ve  her nasıl yaşamış olursak olalım, 2011'de hiçbir kılıfın altına gizlenmeye çalışmadan, bütün egolarımız;benliğimizle sadece biz oluruz  ve kalabalıklar içinde yalancı kahkahalar yerine tek başımıza olduğumuzda bile içten bir gülümsememiz olur dudaklarımızda :) 
Hope for all of us at where and how we lived at 2010, without hiding under anything 2011 will be a year for us to leave our egos behind and there would be just ourselves in our personalities and just be yourself with a heart smile in your lips rather then having lie laugh's at crowds.


Herkese tüm güzellikleriyle ve ders alınacak olaylarıyla  "sahici" ve aşk dolu bir yıl diliyorum.. 
I wish everybody a "real" and a year with full of love with all the beauties and with the case's that you can take lessons..

Sevgiyle kalın,
Stay with love,

Hiç yorum yok: