7 Ocak 2013 Pazartesi

Saçı geceye hazırlarken kulakları gizlemenin yolları!


Benim gibi hafiften midas kulaklı bir kızsanız eminim genç kız olmanızdan itibaren en çok duyduğunuz şey 'Yavrum aç saçlarını, kulakların kapansın!' olmuştur..

32 yaşındayım ve artık kabullendiğim, bu hayatta asla yapamayacağımı bildiğim iki şey var, biri straplez bluz giyip dışarı çıkmak diğeri de saçlarımı sıkı sıkı arkadan topuz yaptırıp gece bir davete katılmak..

Bu yüzden bir arkadaşımın düğününe bile giderken inanılmaz geriliyorum çünkü gittiğim kuaför abi sana topuz olmaz şekerimmm açalım, maşa yapalım bak böyle daha güzel olacak diye beni ikna etmeye çalıyor..

Tamam maşa güzel de biz koca kulaklı kızlar hiç mi topuz yaptıramayacağız?

İşte 32 senenin verdiği deneyimle sevgili dostlarım, bundan sonra al bak kuaför abi bana da böyle birşey yapabilirsin diyebilmek için sizlerle ordan burdan topladığım kulak kapatan şık topuz modellerini paylaşmak istiyorum..


İşte bu kuaför abilerin bana fix uyguladığı saç modeli..

Ve işte önerilerimmm..














Bu da bugüne kadar yaptırabildiğim en değişik saç modeli.. Bilmiyorum yoruma gerek var mı? :)

Umarım benim gibi topuzzz topuzzzz diyen ama yaptırmaktan çekinenlere biraz olsun yardımcı olabilmişimdir..

Yaşasın Midas kardeşliği!

Sevgiler,

Ays.

Hiç yorum yok: