29 Ocak 2013 Salı

Yeni Yakalarrrımızzz Hazırrr


Gardırop İstanbul, tasarımcısı karnı burnunda Ayşegül, bol işlemeli elbiseleri ve yakaları ile yoluna tam gaz devam ediyor!

Özellikle hamile bir kadın olarak farkettim ki, yakalar inanılmaz kurtarıcı bir aksesuar ve açıkçası benim de bu dönemde en büyük kurtarıcım yakalar oldu..



Çünkü çoğunlukla tek renk elbise ya da klasik tayt-t-shirt-hırka üçlemesi içinde geziniyorum her hamile kadın gibi..Güzel bir yaka taktığımda ise kıyafetim hareketleniyor, tüm gözler sıkıcı tek renk elbisemden yakalara kayıyor ve her taktığımda bolca iltifatla günü kurtarıyorum (:





Üstelik gündüzden geceye dışardaysam çantama hemen geceye de uygun bir yaka atıyorum ve gündüz daha sade bir yakayla kullandığım kıyafetimi, gece daha parlak göz alıcı bir yakayla şıklaştırıyorum..



 Yeni koleksiyonda, origamik şekiller ve en sevdiğim dokulardan biri olan deri üzerine çalıştım bolca..




Tabii ki yine taşlı, kendinizi Marie Antoinette gibi hissedebileceğiniz yakalarda hazırladık.. (:


Yakalarımızın kişiye özel olmasını istedik bu nedenle sadece birer adet üretiliyor,  

yani sizden başka kimsede olmayacak!


Yakalarımızı  ve kıyafetlerimizi 1 şubat itibariyle Arabulvar.com sitesinde Gardırop 

İstanbul mağazasında ve 6 şubat itibariyle de, 1 hafta süresince Limango tasarım 

bölümünde bulabilirsiniz..


Üstelik Arabulvar.com sitesinde Gardırop İstanbul mağazasından yapacağınız tüm 

alışverişlerde kargo ücretsizdir..


Deri yakalarımız :


Yakalarımızda kullanılan meteryallerin tamamı %100 deridir  ve el işçiliği ile 

üretilmiştir.








İşlemeli yaka ve fularlarımız:



Fularlarımızda ipek ve ipek tafta kullanılmaktadır. 

Çift katlı yakalarımız



Ve el işçiliği ile hazırlanmış tasarım kolyelerimiz...

Yeni işlerden örneklerimiz bunlarla sınırla değil tabii ki..

Daha fazlası için 1 şubattan itibaren Arabulvar'a bekliyoruz.. tık tıkk (:

Sorularınız ve siparişleriniz için aysegul@miklatekstil.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Sevgiler,

Ays.

Hiç yorum yok: