18 Ocak 2013 Cuma

Mehmet Ali Birand

Bazı insanlar vardır hiç ölmeyecekmiş gibi gelir..

O her gün tv'yi açtığımızda orada olacak, biz kanalı değiştirsek bile bileceğiz ki o orada olacak..

Mehmet Ali Birand öyle biriydi benim için..

O yüzden hala inanamıyorum belki..

Mehmet Ali Birand'ın çalışkanlığı, görüşleri, 32. gün ve daha bir sürü şey konuşuldu, konuşulmaya devam edecek..

Benim de bir anım var onunla ilgili..Çokkk eskilerden..:)

Henüz 20 yaşında bir genç kızken, üniversite harçlığımı çıkarmak için CNN Türk'ün ilk kutlama gecesinde hostes olarak çalışıyordum..

Üstümde minik siyah bir elbise, ayağımda yüksek topuklu rugan ayakkabılarla etkinlik başlamadan salonu kontrol ediyordum..Ve boş salonda tam karşımdan çokkk hayran olduğum bir adam geliyordu, evet doğru tahmin, Mehmet Ali Birand, tam karşımdaydı ve kocaman bir gülümsemeyle kendisine doğru yürüdüm..

O da bu çok sevinçli halimden etkilenmiş olacak ki,  'ne güzel gözleriniz var' demek isterken dili sürçtü ve 'ne güzel göğüsleriniz var' dedi :) Benim sevincim şaşkınlığa ve mahçupluğa dönüşürken o da 'ahhh cok özür dilerim ben göz diyecektim aslında' diye durumu toparlamaya çalıştı ve uzunca bir süre karşılıklı kahkahalara boğulduk..:)

O kadar şirindi, o koca adam, o an o kadar benim yaşımda ve doğaldı ki, normalde çok kızacağım birşeyken, o an göz ya da göğüs ne dediği hiç önemli olmadı sadece komik bir anı oldu..

Ve yıllarca onu her tv karşısında gördüğümde, aklıma onun o geceki tatlı şaşkınlığı ile gelerek izledim..

Hoşçakal Mehmet Ali Birand..

Sen hep o çok çalışkan, çok başarılı ama herşeyden daha çok koca tatlı doğal adam olarak kalacaksın akıllarda..

Sevgiler,

Ays.

Hiç yorum yok: