6 Ocak 2013 Pazar

Tuba Unsal Loves Koton

Stil ikonları dünyasında beğendiğim ve takip ettiğim tek bir isim varsa o da Tuba Ünsal'dır..Diğer ikoncanların aksine doğallığı ve chic bohem tarzıyla kalbimde ayrı bir yeri var..

Mezuniyet koleksiyonundan sonra Koton'la yaptığı bu işbirliğini de kendi açısından gerçekten çok başarılı buluyorum..



Modeller güzel, renkler güzel, Tuba Ünsal'ın modelliği zaten elbiseleri bir üst sınıfa taşıyor..Lakin bana sanki birinin kral çıplak demesi lazımmış gibi geliyor..Zira iki seferdir dikkatimi çeken birşey var ki; dikişlerin ve kumaşların kalitesizliği..

Vitrinde ve billboardlarda harika duran bu güzel modellerin ihtişamı elbiseleri elinize aldığınızda hayal kırıklığına dönüşüyor..Eğer biraz kaliteye önem veren biriyseniz güzel bir domates çorbasındaki sinek gibi tüm zevkiniz kaçarak uzaklaşıyorsunuz olay mahalinden..

Koton'un diğer işbirliği olan Hakan Yıldırım'ın Koton için hazırladığı bütün koleksiyonları düşündüğümde ise kalite kesinlikle çok daha yüksekti her zaman..

Bu durumu Hakan Yıldırım'ın zaten tasarımcı olması dolayısıyla detaylara daha çok önem vermesine mi yoksa Tuba Ünsal'ın ikoncan olması dolayısıyla markanın Tuba satıyor zaten detayları boşverelim tavrına mı bağlamalıyız bilmiyorum..

Hernasılsa umarım Tuba Ünsal, 3. koleksiyonda güzel modellerini çok daha iyi kumaşlar ve dikişle taçlandırır bizde onun bu güzel tasarımlarını severek kullanabiliriz diyorum ve bu bahsi burada kapatıyorum..



Sevgiler,

Ays.

Hiç yorum yok: