5 Haziran 2010 Cumartesi

Günlük şehir fırsatları :)

Facebook kullanıcısıysanız eminim sizde anasayfanın yanındaki reklamları görüyorsunuzdur..

If you're using facebook, i'm sure you realized the commercials at the main page..

Birkaç gün önce bu reklamlardan birinde Grupanya diye bir sitenin 1 YTL'ye sinema bileti verdiğini gördüm..1 YTL'yi riske etmekten birşey olmaz diyerek siteye üye oldum ve bileti satın aldım..

A couple days ago, i saw a commercial that a website (Grupanya) was giving cinema tickets at 1 YTL price.. Risking 1 YTL was not a problem and i bought a ticket..
Biletim 1-2 gün içinde elime ulaştı :) ve böylece kargoyla birlikte 3,5 YTL'ye açık bir sinema biletim oldu :)

My ticket arrived in 1 or 2 days :) and so on with the shipping price the cinema ticket came to me with a total price of 3,5 YTL :)
Bugün bu sitelerden birini daha gördüm facebook'da..henüz denemedim ama sanırım aynı mantıkla çalıştıklarından dolayı o sitede güvenlidir..

I saw another website today at facebook.. Did not try yet but as i guess it works with the same logic and it's probably trustable too..



Şehir fırsatlarına bir göz atın derim..Zira her an kuaför masrafınızı ya da gece eğlencenizi yarı fiyatına getirme şansınız olabilir :))

I advise you to look at the city chances.. Because you always have a chance to reduce your hairdresser or your night event :))

Siteler:
Websites:





iyi alışverişler :)
have a good shopping:)

1 yorum:

Şehir Fırsatları dedi ki...

Herkes için faydalı siteler bunlar, hem tüketici tasarruf ediyor, hem firmalar satış yapıp yeni müşteriler kazanıyor hem de siteler komisyon alıyor. Çok güzel bir model, özellikle yeni açılan firmaların tanıtım yapabilmeleri için harika bir fırsat.