5 Ağustos 2010 Perşembe

Rexx sokağında uğramaya çekindiğim tek yer dövmeciydi, artık değil :)

İstanbul Anadolu Yakasında oturan her gencin yolu özellikle de lise zamanında mutlaka Rexx'in sokağından geçmiştir..

O sokağı bilmeyenler için özetle anlatmak gerekirse, güzel ve ıssız cafeler, tabii ki Rexx sineması, barlar ve dövmecilerin olduğu, gençlerle dolup taşan bir sokaktır..

İşte bu sokakta neredeyse tüm mekanlara bir şekilde giren ben, dövme olayını çok sevmekle beraber çok acı verdiği söylendiği için dövmeciler kısmına uzaktan bir bakış atarak geçerdim..

Düne kadar..

Dün çok yakın bir arkadaşıma dövme yaptırırken eşlik ettim..Nasıl yapıldığını, ne kadar can yaktığını bizzat gördüm..

Biz Budakan Tamer'e ait http://www.rumblefish-tattoo.com/ 'a gittik..Arkadaşımın internetten seçtiği belli belirsiz fotoğraftan harikalar yaratan Budakan, takdir edilesi bir sanatçı ve gerçek bir profesyonel..


Eğer aklınızda dövme yaptırmak varsa, hiç düşünmeden oraya gidebilirsiniz..Benim gibi canım çok yanar mı endişeniz varsa, o kadar abartıldığı gibi bir acı yok anladığım kadarıyla çünkü arkadaşımın ne yüzünden ne de ifadelerinden hiç acı çeken insan görüntüsü almadım.

Dövmeyle ilgili 2. endişede dövmeden mikrop kapmaktır..Dövmenin yapıldığı oda gayet hijyenikti, kullanılan ürünler&aletler düzgündü ve sonrasında yapılması gerekenlerle ilgili detaylı bilgi verildi..

Sonuç olarak, içinizde dövme yaptırma isteği varsa kesinlikle tavsiye ediyorum..

İlginize&bilginize :)







Hiç yorum yok: