20 Eylül 2010 Pazartesi

Büyükannelerimiz Sandığını Karıştırma Zamanı-50'ler Geri Dönüyor!

Henüz kazaklarımızı giymeye başlamadık ama bu sonbaharın ilk ayını bitirmek üzere olduğumuz gerçeğini değiştirmiyor :)

Bu kış çok eskilerden bir dönem geliyor gardrobumuza..Neler mi? Büyükannelerimizin sevgili giysileri! :))

Bu akımı ilk duyduğumda küçükken anneme yardım ederek beni büyüten ananem kadar sevdiğim Mefkure anane geldi aklıma..Kendisi Atatürk'ün  arkadaşlarından birinin kızı ve çok hüzünlü bir aşk hikayesinin ardından ülkeyi terk ederek 2. Dünya Savaşı'nda Alman ordusunda başhemşirelik yapmış şahsına münhasır inanılmaz bir kadındır..Dolayısıyla aklınıza gelebilecek bütün balolara katılmış olan Mefkure ananenin gardrobuna hayran olarak geçmişti bütün çocukluğum.. O dantel sivri burun ayakkabılar, belden  kabarık etekler ve şapkalar..

Şu an kendisi İstanbul'da olmadığı için gardrobundan parçaları maalesef paylaşamıyorum burada ama döner dönmez kendisinden izin kopartıp 50'lere ait en güzel kostümleri burda paylaşmak niyetindeyim :))

Ben Mefkure ananeyi beklerken 50'lerden bugüne uyarlanan versiyonda ise bakalım Dünyanın önde gelen markaları neler çalışmışlar..









Benim Kombinlerim:


Bu akıma uymak için büyükannelerin sandıklarına doğru keşfe davet ediyorum herkesi, çünkü mutlaka sizi göre birşeyler çıkacaktır :)

sevgiyle kalın,

Hiç yorum yok: