26 Eylül 2010 Pazar

Deri Mevsimi

Öyle sanıyorum ki herkesin gardırobunda bir tane çok sevdiği deri ceketi vardır..Hatta en sevdiğimiz kıyafetler listesinde mutlaka deri ceketimiz bulunur..

Benim içinde durum aynen yukarıdaki gibi hatta istiyorum ki bir sürü renk ve modelden deri ceketim olsun, yılın en az 6 ayında  deri ceketimle salınayım sokaklarda :)

Ve fakat ne yazık ki Türkiye, hayvancılık açısından gelişmiş bir ülke olmasına karşın son birkaç sene öncesine kadar deri konusunda basmakalıp renk ve modellerin ötesine geçemiyordu..Neyse ki artık durum değişti ve birçok marka bu konuda atağa geçerek renk ve model konusunda özgür davranmaya başladı .

Artık sadece ceketlerle değil, elbise ve pantalon gibi diğer kıyafetlerde de kullanacağımız derinin, 2010-2011 sonbahar kış trenleri ise aşağıdaki gibi şekillenmektedir efendim, ilginize&bilginize :)

                                                                Arzu Kaprol
                                                                      Arzu Kaprol
                                                                   Simay Bülbül
                                                                      Simay Bülbül
Dior
                                                                    Adam
                                                                        Adam

                                                                             Chanel

                                                                                Dior
                                                                    Dior
                                                                      Dior
                                                                     Dior
                                                                         Dior
Dior
                                                                       bnq

       Benim Kombinlerim:


Hiç yorum yok: