1 Eylül 2015 Salı

Bu yazın en iyi dondurma adresleri

Yaz bitti bitiyor evet ama hala en güzel dondurmaları yemek için geç sayılmaz..

Benim gibi canı sıkıldığında ya da mutlu olduğunda ya da hiç bir sebep yokken dondurma yiyen biri için güzel bir top dondurma için gidilmeyecek güzergah yoktur..



Bu yazın bence en güzel dondurmaları&dondurmacıları ise şöyle;


  • Meyvalı dondurmanın bu yaz da ilk adresi tabii ki Yaşar Usta'nın sorbeleri.. Ama öyle klasik çilekli frambuazlı filan değil, lütfen kırmızı erikli, dutlu, incirlisini bir deneyin :) Ama çikolata, karamel gibi klasiklerinden de uzak durun, o konuda çok daha başarılıları var..
  • Karamelli ve fıstıklı dondurma için adresimiz Antep'ten geliyor, Diyar baklavacısı..Ben ki 35 sene ağzıma karamelli dondurma sürmemiş insanım bu sene herhalde 100 top yemişimdir. Gerçekten inanılmaz!
  • Moda'daysanız ve canınız Santa Maria'lı dondurma isterse adresiniz Ali Usta :) Ben 30 senedir yediğimden midir bilmiyorum diğerlerini çok ekstra bulmuyorum.
  • Eskiden Cremeria Milano'da bir baileysli ve mohitolu dondurma yerdik, kendimizden geçerdik ama bu sene listeden çıkarmışlar, ben o günden beri gitmiyorum ama tiramisu, bisküvili oalnları da başarılıdır seviyorsanız deneyebilirsiniz.
  • Lavantalı dondurma hiç denediniz mi? Acayip güzel muhteşem diyemem ama şu fani dünyada bir kere olsun denenebilir, denemek isterseniz de Dondurmaccı'ya bir uğrayın derim, bir de çikolatalı-acı biberli bir çeşitleri var farklı tatlar seviyorsanız neden olmasın?
  • Benim gibi vanilya aşığı biriyseniz Beyaz Fırın kesinlikle doğru adres. İçinde milyonlarca vanilya tozu görüp kendinizden geçebilirsiniz :)
  • Alaçatı'da yediğiniz o çok tatlı mavi dondurmayı yemek isterseniz de taaa Alaçatılara gitmeye gerek, Viaport Marina'da bulunan Alaçatı Muhallebicisi tıpkısının aynısı yapıyor. 
Evett geldik yazımızın sonuna..En az 33 yazdır güzel dondurmaların peşinde koşan biri olarak ben yaz boyu bu adreslerin çevresinde dolaşıp duruyorum..

Farkettiniz mi listede çikolatalı dondurma yok :) Çünkü henüz tamam budur diyeceğim adresi bulamadım, onu bulursanız siz söyler misiniz? 

XOXO

Hiç yorum yok: