8 Temmuz 2010 Perşembe

Ayşegül tek fötr ve kendi tasarımı t-shirtlerle tatilde:)

Gezdim, eğlendim de nerelere mi gittim? :) Hepsini anlatmak ve çektiğim fotoları göstermek için sabırsızlanıyorum :)


İlk defa bir tatil bu kadar hüzünlü ama aynı zamanda da kafamıza göreydi..

Yola çıkarken tek bildiğimiz yağmurun bir iki gün sonra geleceği ve uzun bir süre de gitmeyeceği idi..Zaten Afganistan'a gideceği için gergin olan Sercan, son ana kadar arabalı vapur biletini iptal ettirmek istediyse de ona engel oldum ve kolundan sürükleyerek yola çıktık :) Yağmur bulutlarından kaçarak geçen bir tatilden izlenimler ve fotolarla işte burdayımmm :)

İlk durak Bozcaada..

Bozcaada'ya bu 2. gidişimdi..İlkinde kalabalık bir grup gitmiş, adanın merkezindeki bir otelde kalmış ve çok eğlemiştik :)

Bu sefer Bağbağdem adında bir küçük otelde kaldık..Sadece 6 odası bulunan Bağbağdem, önünüzde ki üzüm bağları, romantik odaları ile sessiz ve romantik tatiller için kesinlikle ideal ortamı sağlıyor..Hatta sağladı :)




Bağbağdem, lavanta kokularıyla karşıladı bizi, verandasında uzun uzun tembellik yapmamıza izin verdi :)
Sabah ilk tembellikten sonra attık kendimizi sokaklara :)



İşte meşhur fötr şapkam :)Üzerinde  kendi tasarımım deri ve mercanlı çiçeklerin olduğu bu şapkamı tatil boyunca neredeyse hiç çıkarmadım..
T-shirt'ü de yine bir ödev için tasarlamıştım :) 



Bozcaada'da güzel Ege yemekleri yiyebileceğiniz mekanlar..Yine de fotoğrafı olmasa da ben en çok Ayazma Plajı'nda bulunan "Vahit'in Yeri" ni sevdim :)








Ve işte biz :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benim harikasın, eşin ve sen ve bozcadaa HARİKA::) daha önce aılem orda ttatıl yapmısdı ben musaıt olmadıgımdan gıdememısdım ama kesın gıdıcem cokkk gaza gelsım :) SENİ SEVİYORUM VE İYİ KANDİLLER:) ÖYKÜ