8 Temmuz 2010 Perşembe

Vınn'la başım dertte ne yapsam bilmiyorumm!






Tatilden döndüm, hatta Sercan Afganistan'a gitti ve final ödevimi bile teslim ettim..Bu arada yeni eve adsl yerine daha pratik olması açısından ve eski şirketimin kapsama alanına çok güvendiğimden Vınn modem aldım..Eve yerleştiğim günden beri de sevgili Vınn'ımın dogru dürüst çalışmasını ve rahatça internete girmeyi umut ediyorum..Bu arada çağrı merkezini aradım, derdimi birkaç defa anlattım ama maalesef henüz bir sonuç yok :( ve dolayısıyla bloğuma da ulaşamıyorum ve post ekleyemiyorum..:( Bu yüzden sayfayı açıp aynı post'u gören herkesten bir kez daha özür diliyorum öncelikle..


Afganistan çöllerindeki eşimin bile internet bağlantısı, Kadıköy Acıbadem' den daha hızlı olunca da açıkçası Turkcell'e sitemlerimi buradan bir kez daha iletmek istiyorum..

Bunca zaman sonra ilk post biraz sitemkar oldu :) ama kardeşimin bilgisayarından ve annemlerin evinden adsl ile rahatça internete bağlanarak bir sürü anı ve konuyu bugün paylaşacağım..heyyooo :))

Kıssadan hisse : Reklamlara aldırmayın, bu tarz teknolojik şeyleri almadan önce kullanan bir arkadaşınızdan ödünç isteyin, siz kendiniz memnun kalırsanız alın, benim gibi Şirket'e güvenerek kullanamayacağınız modeme uzun süreli taahütlerde bulunmayın :)

Hiç yorum yok: