11 Nisan 2012 Çarşamba

Çokk teşekkürler İMA!

Herşeye yeniden başlamaya karar verdiğimde, karar verdiğim bir diğer önemli konu işi doğru yerde öğrenmekti.

O zamana dek zaten üniversite okumuştum, MBA yapmıştım ve tahmin edersiniz artık okumak konusunda gayet  deneyimliydim :)

Bunun için şu an İstanbul'da olan bütün moda okullarını gezdim, eğitimleriyle ilgili fikir aldım..

İçime en çok sinen evet burda ihtiyacım olan vizyonu katabilirim kendime dediğim yerse İstanbul Moda Akademisi(İMA)  oldu. 

Gerçekten de benimle aynı hayale yürüyen arkadaşlarım oldu, bazılarıyla çok yakın dost olduk hatta daha öteye gittik birlikte hayallerimizi gerçekleştirdik..

İşin mutfağında gerçekten çok değerli hocalardan ders aldık. FITNY'dan mezun olan hocalarımız oldu, NY'da uzun iş tecrübeleri olan hocalarımız oldu,  sanki FIT'deymişiz gibi aynı disiplinde öğrendik birçok şeyi..
Bunlar için bile ne kadar teşekkür etsem az..


Bu hafta biliyorsunuz Limango Designer Studio'dayız sevgili dostum Mine'yle.. Bu hafta sevgili okulumuz İMA'nın bize olan desteği çokkk çokkk değerli ve gerçekten çokk mutlu etti..

Çokk teşekkürler İMA! Öğrencilerine kattığın herşey için! :)





 Mine Gürsoy dikkatle kalıp çıkartıyor.. :)
 Ben okulun merdivenlerinde avarelik yapıyorum :)
 Selçuk Hoca önce keçe yapmayı sonra ipekle keçeyi birleştirmeyi gösteriyor..
 Arada geziyoruz tabii :)
 Selçuk Hoca elinizi keçeye sokun bakim deyip hepimizi çalıştırıyor..İyi ki :)
 Bahar Hoca'nın Burgaz Adasındaki efsane evi..Rose şarap, Bahar hocanın konukseverliği, fonda Fado müzikleri..Bu eve gelmeden adayı biliyorum demeyin :)
 Gökçe final ödevini hazırlıyor..Ki su an o tasarımın taytını ben bayılarak giyiyorum :)
Mine drapaj dersinde..Her zamanki gibi çokk pozitif ve eğlenceli :) Bu sakin pozu :))


Hiç yorum yok: