11 Nisan 2012 Çarşamba

Aykut Oğut ve Tılsımlı Yeni Bir Dunya!

Moda sadece kıyafetten ibaret değildir diyor,  bu ara çok moda olan 'kişisel gelişim' akımının en moda isminden ve benim üzerimdeki etkisinden söz etmek istiyorum..

Kişisel gelişim, secret, Ferrarisini satan abi filan bana her zaman yalan gelmişti..Belki abi zaten Ferrarisi olmasa satamazdı ki mantığından bilmiyorum bir samimiyetsizlik seziyordum bu işlerde hep..

Diğer yandan alakasız istediğim garip garip en olmayacak şeyler gerçek olurken, çok istediğim(-i sandığım) şeyler bir türlü olmuyordu.. Hatta eşime bayağı bir dalga konusu olmuştum evde..'Canım şu sihir gücünü artık daha efektif kullansan da bir işe yarasa diyorum' diye :)

Sonra bir gün Stefano  E. D'Anna'nın 'Tanrılar Okulu'nu okumaya başladım..Okumaya başladıkça o kendinle yüzleşme hali, her sayfada bir gözlerin dolması başladı..Ama birşeyler de keşfetmeye başladım kendimle ilgili..

Ardından başka kitaplarda geldi..

Özellikle Mesnevi..

Ve bir gün Aykut Oğut girdi evimize dan diye..(Dan diye diyorum çünkü kitabı o kadar sahici bir dille yazılmıştı ki biz onu ve eşi Esra'yı sanki yanımızda gibi hissettik :) )

Gercekten mutluluğun bir seçim olduğunu, evrenin bir fotokopi makinası olduğunu söylüyordu, tıpkı Tanrılar Okulu'nda olduğu gibi ama daha samimi bir dille kendinle yüzleştiriyordu kendiyle ilgili örnekler veriyordu..Üstelik Ferrarisi filan da yoktu senin benim gibi anadolu lisesi sınavlarına girmiş aynı yollardan geçmiş bir insandı..:))

Neden bunları anlatıyorum? 

Çünkü fark ettim ki, özellikle Aykut& Esra sayesinde, gerçekten biz neysek dünyamız da o oluyor..

Ya da Stefano'nu dediği gibi 'the world is such because you're such'..

Ya da Mevlana'nın da dedigi gibi 'gül düşünürsün gül olursun, diken düşünürsün dikenlik olursun' bu kadar basit..

Ve bu kadar derin..

Ve uzun zamandır sadece abuk sabuk isteklerim değil gerçekten tüm hayatım çokk güzel gidiyor..Alis harikalar diyarında olduğum için değil, o diyarı kendi hayatımda ben yarattığım için :)

Belki hala duymayanlar vardır.. 

Minibüs şöförü genlerine sahip kayınpederime en kötü trafikte 'pozitif düşünmek lazım pozitif' dedirten Aykut'un kitabını mutlaka okuyun ve web siteleri Ayra Şehrine göz atın derim..

Hayatınızın nasıl değiştine inanamayacaksınız :))


Sevgiler,

Ays.

Hiç yorum yok: