13 Mart 2013 Çarşamba

Mercedes Benz Fashion Week İstanbul-Day 1

Bildiğimiz üzere dün MBFashion Week Antrepo'da süper bir tempoyla  başladı, tabii ben her an Sare'ciğin gelebilme ihtimaline dolayısıyla ilk defa gidemiyorum Fashion Week'e..Bu yüzden biraz hüzünlüyüm ama bu takip etmeye engel değil tabii ki..


Dün aslında benim en heyecanla beklediğim defile Ece Gözen'inkiydi..Ama beklediğim waoww hissini yakalayamadım açıkçası..

Yine dünün en büyük olayı Moda ve Sosyete'nin ortaya çıkardığı Tanju Babacan'ın yumurtalarının İspanyol Prada'nın yumurtalarının çakması olması hikayesiydi elbette (:

Böyle büyük bir organizasyona katılıyorsun, o kadar emek, para harcıyorsun, biliyorsun ki Dünya basını seni izliyor, bu kadar spesifik bir detayı aynen kullanıyorsun hemde böyle büyük bir markaya ait bir işi..Bu cesarete ve özgüvene pes diyorum! (:


Atıl Kutoğlu defilesinde ise parçalar yine sade ve elegandı..Çok bayıldım diyemesem de aşağıdaki iki parçanın kumaşlarını özellikle çok beğendim..




Mehtap Elaidi'nin koleksiyonu siyah beyaz kırmızı renkleri ile hazırlanmıştı..Onun sade ve kendinden emin tarzını seviyorum..



Nihan Buruk yine kırmızının etkisine girmiş tasarımcılarımızdandı.. Özellikle makyajları ve imajları çok başarılı buldum..



Songül Cabacı ise kırmızı akımına uymayan tasarımcılarımızdandı..Daha koyu renklere yönelmiş, daha karanlık ama farklı bir koleksiyon olmuş..Özellikle paltoya bayıldım..


Dünden kalanlar, gözüme çarpanlar bunlardı.. Bugünü heyecanla bekliyoruz (;





1 yorum:

Adsız dedi ki...

Your way of telling all in this article is truly nice,
every one be able to effortlessly know it, Thanks a lot.

Also visit my homepage; mrbanow.blogspot.com