13 Mart 2013 Çarşamba

Chic Men- Bu yazı erkeklere yazılmıştır!

Tarzına çok hayran olduğum sevgili Fatih Abuç'un bu fotoğrafı ile bu yazıya pozitif başlamak istedim..Bakınız stil sahibi bir Türk erkeği..(:

Neden bilmiyorum ülkemizde erkekler, ya bekardır ve kızlara bak nasıl da havalıyım diyebilmek için kocaman popolarına kırmızı pantolonlar giyerler, ya hafif kırlaşmış saç, siyah t-shirt&levi's pantolon ama altına mutlaka alakasız bir ayakkabı giyerek  ağır ve cool abi takılırlar(tabii ki elde puro&sigara olmazsa olmazı bu kombinin :p ) ya da annem beni en son lisede Lacoste'a götürdüydü o gün bugün ordan alıyorum donumu bile diyerek evi küçük bir Lacoste mağazasına çevirirler..


Tabii yine de bu grup, aman abiii ne uğraşacağım üstümle başımla kız gibi deyip, aynı pantolon ve sweat shirtle yıllarını geçiren kesime nazaran çok daha fazla saygı duyduğumuz bir grup ama..(:

Ama dünya bu dört kesimden ibaret değil,  olmamalı dostlar..Bir de 5. ayrık otu grup var ki, onlar gerçekten bu işi önemsiyor, prezantabl olmak kelimesinin hakkını veriyor, annesinin benim oğluşum dünya yakışıklısı sözleriyle kendini doğal bir David Beckham sanmadan kendine, tarzına önem veriyor..

Aslında bu arkadaşlardan çevremizde de var, az da olsa var..Eğer bende stilimle kimseye benzemem, tarzımı konuştururum diyorsanız, ya da benim sevgilimi bir görsen bu önyargın giderdi diyorsanız fotolarınızı bekliyorum! Burda yayınlamaktan büyük zevk duyacağım (:

Benimde başta sevgili eşim olmak üzere çevremde çok iyi giyinen, stilini oturtmuş erkekler tabii ki var, dediğim gibi zaman zaman burada fotolarını paylaşacağım örnek olsun diye..Ama önce aşağıda Dünya'dan, o arkadaşlara birkaç örnek vermek istiyorum..Ve iddia ediyorum, bu arkadaşların etkileyemeyeceği bir kadın yok!


Harika bir ceket, sade (yırtık pırtık, aşırı taşlanmamış) bir jean, siyah ve kahve dışında ara renklerde süet oxford ayakkabı ve tabii ki aynı renk çorap! stili yansıtan yeşil bileklik..Mmmmm....(:

İlla da renkli pantolon giyeceğim ben gencim ben hiper modernim diyenlere gelsin..Renkli demek o garip kiremit rengi demek değil gençler.. Gerçekten farklı bir renk, üstüne zıt renk patlatan gömlek ve klasik bir yelek ve gri bir atkı..İşte buna denge denir..Diğer türlüsüne başka bir şey deniyor haberiniz olsun (:

Casual Friday diye ben buna derim, şu ayakkabıların renginin güzelliği, montla uyumu, jeanin kesimi, içine taktığı kravatla yakaladığı tarz..Amca 40 yaş üstü ve yakışıklı değil ama ben bu haliyle onu dakikalarca izleyebilirim..


İlla da ben kahverengi tonlarında takım giyineceğim diye tutturan kayınpederim tarzı erkeklere en iyi örnek budur herhalde..Giy ama böyle giy (:

Yine 40 yaş üstü ve elinde sigarası olan bir arkadaş.. Ama bakınız lacivert ve haki tonlarında kombini- cebinde mendili- ve kemik gözlükleri ile nasıl da etkileyici ve cool..

Ve işte ideal, sokaklarda görmek istediğimiz, istisnasız bütün kızların kalbini çalma potansiyeline sahip erkek.. Kirli sakalı, dövmesi, çok kaliteli olduğu uzaktan bile belli olan saati, elinde sigarası, camel pantolonu, asla sıradan olmayan kemeri, ray ban gözlüğü, dağınık saçları ve üstündekilerle uyumlu, bir tarzı olan çantası.. Hem asi hem kaliteli hem gizemli hem de stil sahibi..

Sonraki yazılarda stil sahibi olmak icin erkeklere  marka önerileri, kızlar ilk karşılaştıklarında nelere dikkat eder, hangi detaylar stili vezir, hangileri rezil eder gibi konularla devam edeceğiz..

Görüşürüz ;) 

Ays.

**Fotoğraflar thesartoalist'ten alınmıştır.


Hiç yorum yok: