14 Mart 2013 Perşembe

Mercedes Benz Istanbul Fashion Week-2. day


Dünün defilelerine Aslı Güler ile başlamak istiyorum.. 

Kendisi ile bir dönem aynı terziyle çalıştığımızdan çalışmalarını daha yapım aşamasında gördüğüm ve özellikle t-shirtlerini çok beğendiğim bir tasarımcıdır..

Bu defilede özellikle renkleri sevdim..Ve en alttaki tulum defilenin favori parçası bana göre..Çok şık.. 






Begüm Salihoğlu bu sene hot couture parçalara yer vermiş..Bana Marchesa'yı hatırlattı biraz..Ama ayakkabılara bayıldım..



Dünün yıldızı ise kesinlikle Tuvana Büyükçınar'dı..Tuvanam esti geçti..Farklı, deli dolu, iddialı çok başarılı bir koleksiyon olmuş..Tebrik ediyorum..









Simay Bülbül'ün defileleri genelde formları hep aynı olsa da en heyecanla beklediklerimden olurdu ama bu sefer o tüyleri açıkçası çok da sevmedim..


Defilenin tek sevdiğim kombini..

Sevgiler,
Ays.




Hiç yorum yok: